Poate am eu ceva…

de le pățesc pe toate. Casa RATB – Lujerului. Încarc 10 călătorii. Dau 50 de lei.
– Mărunt nu ai?
– Nu.
– A… că eu nu prea am…
– …
Primesc cardul și o mână de bani. Bancnote și monede. N-am obicei, dar la RATB număr. 32 de lei în loc de 37.
– Mă iertați, trebuie să îmi mai dați 5 lei.
– Păi nu ți-am zis că nu prea am mărunt?!
– … ?! 😮
– Hai, uite… mai ia-i și pe ăștia (5 hârtii de 1 leu).
– Doamnă, sunt uimit și foarte, foarte speriat.
– 😮 ?!

One Response to Poate am eu ceva…

  1. Oana spune:

    Welcome back! Ca sa nu mai „piarda” timpul si sa nu riste clienti recalcitranti care isi numara restul, sa isi instaleze o „tip box”.

Lasă un răspuns

