Covrigul

Covrigărie în Piața Romană, vinde un singur fel de covrig la 1 leu bucata. Întind 1 leu. Mă întreabă ce doresc. Mă uit ca boul. Se uită ca vaca. Întreb dacă mai vinde și altceva înafară de covrigi. Îmi răspunde că nu. Cer un covrig. Îmi dă. Mulțumesc. Îmi urează poftă bună.

8 Responses to Covrigul

  1. Florena spune:

    Nu stiu cat de amuzant ti s-a parut momentul, mie in schimb mi-a adus zambetul pe buze si un ras colorat! 😀

  2. Spiep spune:

    @Florena: e, atunci tot am făcut o treabă. 🙂

  3. Stef spune:

    Poate avea mai multe sortimente? Mac, sare etc?

  4. Monica spune:

    Stef, de ce nu esti atent, a? Zice clar omu „vinde un singur fel de covrig”

  5. aberant spune:

    ba prietene tu asteptai ca milogu sa te intrebe aia ce vrei ca la restaurant vroiai sa-ti dea si meniul eventual nu aveai gura sa ceri a zis femeia ca esti dilau sau poate surdo-mut de-aia te-a intrebat ce vrei data viitoare cand stai cu banii in mana sa te exprimi nu sa stai ca mutul la coada

  6. Spiep spune:

    @aberant: Așa am gândit și eu. D-aia unii se descurcă mai bine în viață.

  7. Stef spune:

    @Monica: e bine sa double check mereu :). project management shit 🙂

  8. spiep spune:

    @Stef: n-aveau mah, erau combinați cu sare și mac la un loc. :p

Lasă un răspuns

