Informația înseamnă putere

Mă duc la aprozar să cumpăr niște prăjituri mai de vară, d-alea cu fructe, da’ nu sunt. Ce ar căuta prăjiturile la aprozar, logic. Defapt prăjituri sunt, dar nu cu fructe. Dar dacă vrei îți poți lua separat.

– Dați-mi vă rog un ecler cu frișcă, un cartof (prăjitura!) și un foret-noire (ce-o însemna asta, nu știu; acum știu că m-am uitat pe google, ceea ce vă doresc și vouă).

– Altceva în afară de Foret-noire ?
– ?!
– Nu avem.
– Aveți, e o tavă plină acolo.
– Am zis că nu avem, ce nu înțelegi ?!
– Păi uitați aici, e o tavă plină… poate se numește altcumva dar ați pus eticheta greișit; dați-mi vă rog o prăjitură d-asta.
– Nu avem, chiar nu înțelegi ?!
– A… sunt vechi ?!
– Da, ce e așa greu, trebuia să le dăm retur, dar le-au uitat.
– Aha… păi și de ce le mai țineți în vitrină ?!
– Așa trebuie.
– Aha… atunci fără.

PS. Eclerul cu ciocolată a fost bun.

2 Responses to Informația înseamnă putere

  1. Eu in locul tau cred ca dadeam un telefon la protectia consumatorului.

    P.S.: Apropo hellcome back. 🙂

  2. olesika spune:

    Bine ca a fost draguta si nu ti le-a vandut :))), macar a fost sincera.

Lasă un răspuns

