Un vis urat…


Se spune ca daca te uiti la filme de groaza noaptea o sa visezi urat…Prostii! mi-am zis si cu o bere si-o punga de popcorn am urmarit pana tarziu dezbaterea Basescu-Geoana.. Urmarindu-i m-a luat somnul si am avut un vis tare urat…

Se facea ca mogulii Patriciu, Vantu si Voiculescu incercau sa imi fure cate ceva din vechea mea Dacie berlina. Nu glumesc, Patriciu era cu un furtun si imi manglea benzina din rezervor, Voiculescu imi fura antena iar Vantu stergatoarele de parbriz. Nervos din cale-afara cobor val-vartej pe scara blocului si dau nas in nas cu Mircea Geoana.
– Mircea? Ce faci aici cu mogulii?
– Cum ce fac? Tin de şase ca doar de asta m-au chemat!
Ii pun pe astia patru pe fuga si revin la masina cand minune mare: pe capota Daciei statea acum Basescu imbracat in Mos Gerila si il croia cu nuiaua pe Boc care era deghizat in magar si inhamat la masina. (Da ati citit bine, Mos Craciun are reni la sanie iar Mos Gerila are magari).
– Imi pare rau domnule draga dar Dacia dumitale e defecta, uite ca premierul trage ca magarul la ea si degeaba!
– Pai cum sa se miste daca ai tras frana de mana? il intreb eu rastit.
– Hă hă hă, ai dreptate! face Basescu … e un vechi reflex de al meu, cum sunt sanse sa se miste lucrurile cum trag frana imediat.
Scap si de astia doi dar nu ma intorc bine cu spatele cand iar aud zgomot la masina. Ma intorc si il vad pe Johannis mesterind de zor sub capota indrumat de Crin:
– Nu-l deranja pe Klaus te rog! zice el direct… Acuma iti monteaza un motor de Porsche si apoi mergem la raliu cu ea… M-au facut copilot ca stiu sa virez bine si la dreapta si la stanga!

Ma trezesc buimac si dau fuga la un amic, mare talmaci de vise, sa-i povestesc tarasenia. Asta se uita la mine si spune cu parere de rau:
– Auzi, dar nu zicea Iliescu ca Dacia e tot ce a mai ramas din economia romaneasca?

3 Responses to Un vis urat…

  1. danutz spune:

    hahaha, si ce sa vezi, Basescu este (din) noul presedinte al Romaniei…

  2. baubaul spune:

    Il astept cu drag sa il inham alaturi de Boc la Dacie sa fac un motor de 2 Boi-Putere :))))

  3. Prea tare articolul… radeam singur prin casa citindu-l. :))

Lasă un răspuns

