Mi-e frică

Să dorm singurică la mine-n ţărică.

Cum bine zicea camaradul Baubaul, ar fi grozav să-i belim pe comunişti. La fel de grozav ar fi să avem şi cum. Mă macină un gând… oare de ce mă macină pe mine gândul? De ce-mi mai pasă mie ce se va întâmpla? Oare se va întâmpla ceva? Şi dacă se va întâmpla, atunci ce?

Lucrul care mă sperie cel mai tare e că alternativa la dictatura propusă de Băsescu e formată dintr-o adunătură de imbecili, iar cea mai recentă mărturie în acest sens este clipul trucat (amuzant şi prea puţin şocant) pe care aliaţii l-au scos împotriva dracului ăl mare. Dacă tot vrei să faci o măgărie, măcar fă-o la timp… adică, cu 2-3 zile înainte de ziua votului, astfel încât adversarul să nu mai apuce să se apere. Dar dacă o scoţi cu 10 zile înainte şi dai timp suficient adevărului să iasă la iveală, confirmându-ţi  postura de cretin în care deja te afli… cui şi la ce i-a folosit? Şi apoi mă gândesc că ieşi în faţă cu Prostănacul. Da, el este Prostănacul, un om poate sincer şi decent, a cărui carieră politică a fost distrusă de mentorul său. Asta îl va urmări toată viaţa… şi ghici ce! Eu îl cred pe Iliescu, pentru că Iliescu nu s-a înşelat niciodată. După Brucan, Iliescu este a doua inteligenţă politică contemporană a societăţii rumâneşti.

Şi mă mai sperie ceva. Faptul că dacă Băsescu nu câştigă alegerile, va ieşi cu sânge. A ţinut dracul să ne arate asta prin averstismentele de la Timişoara, Cluj, Iaşi şi Bucureşti. Băsescu nu este dispus să piardă. Aş mai avea nişte pesimism de împrăştiat dar e prea naşpa ca să-l spun.

Presimt vremuri maro. Vântu e trist de arestarea amicului Popa. Steaua a făcut iar egal cu Tiraspol.

3 Responses to Mi-e frică

  1. Lasa ca iese Baselu si o sa fie totul bine… si la vara cald. :))

  2. M spune:

    hai sa emigram:D

  3. baubaul spune:

    Mai bine ii emigram pe ei la Tiraspol unde a facut Steaua egal (:P) ca acolo e de ei…

Lasă un răspuns

