Mi-am luat banii înapoi

Pentru că atâta vreme cât în sectorul privat salariile scad este absurd să ceri 25% mărire de salariu în sectorul bugetar. Pentru că o casieră de la metrou primeşte salariu 2.000 de lei lunar şi are de vândut 5 produse în timp ce o vânzătoare de mini-market care ştie pe dinafară câteva sute de produse primeşte vreo 700. Pentru că un conductor de tren primeşte peste 4.000 de lei lunar. Pentru că nu e problema mea că ei au nevoie de salarii mari deoarece au de amortizat datoriile pe care le-au făcut dând şpagă pentru a obţine acel post. Pentru că au făcut politică în loc să-şi vadă de treabă. Pentru că mi-au încurcat socotelile. Pentru că adesea sunt nesimţiţi. Pentru că este dreptul meu.

Lasă un răspuns

