Daţi-mi o mitralieră

… şi o pun pe Okazii.

Cu scârba cuvenită am mers la vot. Am avut de ales dintre 12 candidaţi care au reuşit să se facă nevotabili destul de lejer. Am ieşit pe uşa casei nehotărât… defapt hotărât să-i ştampilez pe toţi; mai puţin pe Potârcă, pentru că sunt rasist. Dacă ar fi fost şi Nati Meir aş fi avut ocazia să fiu şi antisemit… dar n-a fost să fie.

Cum despre Rotaru încă nu reuşeam să înţeleg de unde şi cum a strâns 200.000 de semnături… nu că acum aş fi înţeles… de Cernea ştiam, de Oprescu eram convins, de Manole tot aşe… ăsta m-a dezamăgit când am aflat că totuşi nu va planta păsări flamingo în faţa blocului meu… pe Vadim nu l-am mai votat din 2000 şi chiar nu cred că acum ar fi fost momentul, Gigi…

Am votat cu Antonescu, însă mi-a tremurat mâna (de la băutură probabil) la gândul că e coleg de partid cu Norica, Tăriceanu, Fenechiu. O, Doamne!

În fine, a votat cine-a votat şi a ieşit, ca de obicei, cine-a trebuit.

Turul 2? Băsescu (Udrea, Videanu, Blaga, EBA!!!, Boureanu!!!) sau Geoană (Iliescu, Năstase, van Ghelle, Ponta!, Mitrea, Patriarhul Daniel?!)… Băsescu mi-e ceva mai simpatic, că e beţiv, miştocar, curvar… d-al nostru. Pe Geoană nu-l sufăr şi oricare ar fi răul alternativ nu aş putea să-i dau votul, asta e clar. Totuşi, chiar nu mă lasă inima să-l mai votez o tură pe Băse.

Mă gândesc că dacă îmi daţi o mitralieră aş putea face o faptă bună. Apoi mă gândesc totuşi că dacă termin cu ăştia, apar alţii. De ce apar alţii?! Pentru că încep să cred cu tărie că ăştia sunt. Ba chiar că ăştia suntem. N-am fost niciodată de acord cu cei care au spus că p-ăştia îi merităm. Nu, eu chiar nu îi merit. Şi nici oamenii pe care eu îi cunosc, în mare parte, nu par a-i merita. Dar totuşi… se pare că ăştia suntem; niciunul mai de treabă.

Până una-alta… sictir! Eu nu vă votez pe niciunul. La mica înţelegere şi pe naşpa mă pot descurca şi fără voi. Iar voi ştiu că vă descurcaţi minunat fără mine.

Mă mai gândesc. Poate până la urmă mă voi decide să candidez. Măcar pentru mine, să am cu cine vota.

Lasă un răspuns

