Profitabil

Acum vreo 2 săptămâni, la metrou Gara de Nord, dau să cumpăr o sticlă de cola de la un… tonomat (aşa cred că se numeşte). Acum mai câţiva ani, când apăsai pe butonele şi nu mai era suc în tomberon îţi zicea SOLD, acum însă beculeţele alea nu mai funcţionează, aşa că nu poţi verifica dacă mai e sau nu suc înăuntru. Apăs deci pe butonel, nu apare nimic, evident. Bănuiala că voi pierde 3 lei apare instant… dar setea e sete iar prietena vrea cola, acum!

Bag 3 lei, apăs pe butonaşu’ de căzut sticla şi… pula (cum ar zice finlandezul). Dau un şut, înjur…  şi zic să dau telefon la numărul de contact… dar mă gândesc că oricum n-are rost, plus că venea şi trenul.

Azi am şters-o mai devreme de la serviciu şi cum mă plictiseam aşteptând metroul la Eroilor dau un telefon la numărul respectiv, scris pe aparat, reclamând faptul că mi-au fost mâncaţi 3 lei. Nu mi-au fost pentru că nu mi-am mai forţat norocul, dar probabil mi-ar fi fost. Culmea, cineva răspunde la telefon şi-mi ascultă supărarea. Mă asigură că într-o oră va sosi cineva să rezolve problema şi îmi voi putea recupera banii…

Acum… care o fi omul care are o oră să aştepte pentru 3 lei? Şi mă întreb dacă vreodată cineva chiar umple apratele alea… probabil că se bagă dimineaţa câteva sticle de ochii lumii iar până a doua zi cetăţeanul onest face donaţii. Unde pui că dându-le telefon să faci reclamaţie le mai bagi şi minute pe cartelă…

O afacere deosebit de profitabilă.

[poza de la Piticu.ro]

One Response to Profitabil

  1. olicica spune:

    e un fel de:” da marunt ca nu am sa va dau rest” :)))))))))))

Lasă un răspuns

