Ice Age 3D şi tragedia miopului

Aseră am fost la Ice Age 3. Demenţial! şi tot aseară, cu aceeaşi ocazie, am fost şi la primul film 3d. Tot demenţial! Tragedia este că am moştenit de la bunici un astigmatism miopic destul de valoros… desigur, calul de căpătat nu se caută la dinţi, aşa că m-am mulţumit şi eu cu ce mi-au lăsat… şi din cauza aceste moşteniri, liniuţele alea albastre şi roşii nu se prea suprapun calumea. Fără ochelarii de vedere, nu se înţelegea absolut nimic. Fără ochelarii bicolori… idem. Iar cu ochelarii suprapuşi… cei  de vedere sub cei bicolori, decent, însă nu bine. Cu cei de vedere desupra celor bicolori, bine, doar că cei de vedere nu aveau „decarpatajul” aşa de larg pentru a-i încăleca pe cei bicolori. Aşa că am urmărit filmul demenţial într-un mod decent.

Dacă industria va produce din ce în ce mai multe filme 3d, pară-se că va trebui să-mi mai fac o pereche de ochelari de vedere bicoloră.

6 Responses to Ice Age 3D şi tragedia miopului

  1. sughi bughi spune:

    sa-ți faci ochelari cu decarpataj mai mare ma… și iți pui niște stickere pe lentile, unul albastru și unul roșu. dar vezi sa ai o camașa verde pe tine 😉

    ti pup

  2. olicica spune:

    las ca l-am vazut io si ptr tine, nu te mai plange atata de bolile tale…asa te-a vazut Domnul de urat si a zis: asta sa-ti fie povara vietii ! apropo, salutari bunicai !

    te puuuup

  3. Hehe… ar fi comic sa faca astia ochelari 3D cu dioptrii :))

  4. info.Admin spune:

    Primu film pe care l`am vazut 3d a fost Calatorie spre centrul pamantului care inca ruleaza la cinema…Ice age inca nu l`am apucat sa-l vad dar promit ca saptamana asta ma duc.

  5. Ramona Bercea spune:

    Primul film 3D l-am vazut acum 8 ani in Franta la Futuroscop langa Tour. Superba experienta.

  6. danutz spune:

    lasa ma ochelarii, ia zi ma inca mai schimba aia rotile la tren din cauza decarpatajului? :)))

Lasă un răspuns

