Persuasiune + pocăinţă instantanee lucrativ-posibilă

Şefu’: Măi copii, voi nu sunteţi zdraveni la cap? Vă rog frumos să scoateţi porcăria asta de poză.
Andreea: Stai linistit! In curand va disparea sectiunea aceasta… M-am agitat eu, dar degeaba! Din pacate cei de la agenţie nu vor sa mai faca nici o modificare.
Şefu’: Dă-ţi tu seama să apară poza asta pe un blog… zic şi eu. Îţi dai seama ce ar ieşi? Zburaţi cu toţii. Am să te rog să te ocupi, să dispară azi.
Andreea: imi dau seama cat de serios e, rezolv astazi.

One Response to Persuasiune + pocăinţă instantanee lucrativ-posibilă

  1. M spune:

    Haha, poza AIA, amice? Dar de ce nu o pui chiar tu pe blog? 🙂

Lasă un răspuns

