Gata! M-am făcut blogăr.

Păi până când o viaţ-amară?! Adică cum?! Tocmai eu nu aveam blog… păi ce…
De azi înainte sunt şi eu blogăr, că vorb’aia… frumos sunt, talent am!… ca întotdeauna începutu-i mai greu, aşa că am făcut un studiu de caz în această privinţă şi în final am hotărât cum să acţionez. După cum se poate observa aici specialiştii propun două  alternative pentru a deveni un blogăr faimos, pentru că normal eu nu vreau să fiu un blogăr mediocru.
Cum faimos deja sunt, este clar că nu pot alege decât a doua cale care este şi mult mai scurtă. În principiu, dacă specialiştii britanici nu s-au înşelat, sunt deja un blogăr faimos.
Tot ce vă rămâne de făcut e să apăsaţi pe iconiţa aia portocalie de RSS (sau ce aveţi voi acolo, ca să băgaţi blogul la feed-uri sau favorite) şi să aşteptaţi cu înfrigurare următorul post următoarea postare, că următorul post începe abia pe 19 aprilie.

Hai noroc şi sănătate!

3 Responses to Gata! M-am făcut blogăr.

  1. danutz spune:

    Bine mah!! blogarezule, asa deci, te-ai apucat de post-uri 🙂

  2. patrica spune:

    altceva mai bun chiar ca nu aveai de facut…
    btw… putem sa te injuram pe blogul tau?
    pls pls

  3. riapkina spune:

    mult noroc si sanatate, eu zic ca esti mai tare ca zoso…ai grija la rating

Lasă un răspuns

